dimarts, 7 de gener del 2014

Tornar a escriure

Fa uns dies que un bon amic em preguntava pel blog, per què no escrivia, si el tenia abandonat....I és cert, a finals de maig farà un any que no m'hi havia assegut. Potser massa feina, potser la mandra, potser la necessitat de distribuir les hores de manera diferent...m'havien allunyat del blog i d'aquells que, de tant en tant, llegíeu les meves paraules. 
Avui, dia abans de tornar a la feina, he pensat que potser és hora de tornar a seure davant l'ordinador i tornar a expressar l'opinió sobre temes d'actualitat, d'interès, de coneixement general, o, simplement, d'idees que em passen pel cap.
De fet, a vegades, quan passejo, penso una idea, una cosa per a fer, però el ritme diari fa que marxi aviat del cap. He de reconèixer que en això, estimat blog, m'has ajudat sovint, en deixar escrita una idea per poder-la desenvolupar més endavant, i fins i tot, per poder ampliar coneixements.
Si abans escrivia els dijous, per motius d'horari, en aquesta nova època no sé quin dia fix ho faré, però estic segur que cada setmana intentaré explicar-vos el meu parer sobre un tema d'interès d'aquella setmana. D'interès, permeteu-me que sigui una mica egocèntric, d'interès per a mi, que molts cops pot ser comú amb qui llegeixi les meves breus i humils paraules.
Ara bé, pels que em coneixeu, sabeu que sóc home de consens, molt més que de polèmica. Difícilment em trobareu discutint de qualsevol tema que no porti a un punt de comú, perquè, com dic sovint, val la pena discutir i enfadar-se gratuïtament?
Quelcom ha canviat, també, respecte els darrers articles, ara, sovint, ho faré acompanyat de la tassa de te, que diuen que és diurètic, a veure si em permet reduir el volum que els excessos nadalencs han fet en mi.
No ens enganyem, i també reconec que aquest 2014 convida molt a escriure, a opinar....

Així doncs, benvingut 2014 i que ens doni forces per escriure setmanalment, ni que siguin quatre línies, i que puguin ser llegides per aquells amics i coneguts que, vulguin saber el breu pensament de qui escriu.

Vila-seca. 7 de gener de 2014.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada